ЦЕНТР РОЗГЛЯДУ СКАРГ

1. Надсилати скарги до Центру розгляду скарг можна на такі адреси:

2. Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефоном:

+38 (068) 247 72 47

3. Режим роботи «Центру розгляду скарг»:

4. Процедура розгляду скарг «Центром розгляду скарг».

5. Посилання на чинну редакцію Примірного положення про Центр розгляду скарг.

6. Дії заявника у разі його незгоди з отриманою відповіддю:

Якщо споживач не згоден з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення протягом 1 року з моменту його прийняття до Регулятора або енергетичного омбудсмена.

Режим роботи:
  • Понеділок – п’ятниця
  • Початок роботи: 08:00
  • Перерва на обід: 12:15 – 13:00
  • Закінчення роботи: 17:00, у п’ятницю – 16:00

79020 Львівська область, м. Львів, пр. В. Чорновола, 43А

+38 (068) 247-7-247 | alterhol@ukr.net

© Альтерхол — 2025