Тарифи на постачання електричної енергії є зазначеними у наших комерційних пропозиціях в розділі "Договірна документація".
Наше підприємство також здійснює індивідуальний підхід до кожного Споживача, тому розрахунок ціни на електричну енергію здійснюється індивідуально та залежить від значної кількості факторів.
Тариф на електричну енергію складається з:
З 24 жовтня 2018 року набрав чинності Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання , затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 (далі – Порядок). Даний Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.
До гарантованих стандартів якості належать:
Компенсація не надається у випадках, якщо недотримання стандартів було спричинено:
Покази лічильників, які мають АСКОЕ, зчитуються станом на 00:00 годину 1-ого числа місяця відповідним Оператором АСКОЕ, якого обрав споживач, та передаються до Оператора системи розподілу.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), Представник електропостачальника має право на безперешкодний доступ (за пред’явленням службового посвідчення) до розрахункових засобів вимірювальної техніки Споживача для перевірки показів щодо фактично використаних обсягів електричної енергії та разом із Споживачем проводити звіряння фактично використаних обсягів з підписанням відповідного акта.
Оплата вартості спожитої електричної енергії здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата вважається здійсненою після надходження всієї суми коштів на рахунок Постачальника. Рахунок Постачальника зазначається у платіжних документах, у тому числі у разі його зміни. Оплата має бути здійснена у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим ніж 5 робочих днів з моменту отримання.
Якщо Споживач не здійснив оплату у строки, передбачені комерційною пропозицією, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання електричної енергії Споживачу у порядку, визначеному ПРРЕЕ.
Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до учасника роздрібного ринку зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.
До звернення споживач має додати наявні оригінали або копії рішень за його попередніми зверненнями, а також інші документи, необхідні для розгляду, які після розгляду повертаються споживачу.
Якщо звернення не містить необхідних даних для прийняття обґрунтованого рішення, учасник роздрібного ринку може протягом 3 календарних днів звернутися до споживача за додатковою інформацією. Ненадання інформації не є підставою для відмови у розгляді.
Звернення адресуються органам влади, підприємствам та організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення питання.
Може бути індивідуальним або колективним, усним або письмовим. Письмове звернення повинно містити повні дані про автора і підпис.
Звернення, оформлені належним чином, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду. Забороняється відмова з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність, або незнання мови.
Розгляд звернень здійснюється без стягнення плати.
Звернення розглядаються не більше одного місяця, а ті, що не потребують додаткового вивчення — невідкладно, але не пізніше 15 днів. Загальний термін вирішення питань не перевищує 45 днів.
Не розглядаються письмові звернення без підпису або анонімні, а також повторні звернення з одного питання, якщо перше вже вирішено.
Порядок розгляду звернень, скарг, претензій та актів про порушення цих ПравилПрипинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу здійснюється:
Попередження споживача не пізніше ніж за 5 робочих днів до відключення у разі:
Попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до відключення у разі:
Для споживачів, визнаних банкрутами, припинення електропостачання у зв’язку із заборгованістю здійснюється без попередження, крім випадків своєчасного розрахунку поточної плати.
Попередження оформлюється письмово із зазначенням підстави, дати, часу відключення, прізвища та підпису відповідальної особи. Датою отримання вважається особисте вручення або третій день після отримання поштою.
Попередження може надаватися іншими способами, передбаченими договорами.
Якщо заборгованість є підставою для відключення, в попередженні вказується сума та період заборгованості.
У разі усунення порушень споживачем до дня відключення постачання електроенергії не припиняється.
Оператор системи протягом одного робочого дня після попередження повідомляє електропостачальника та адміністратора комерційного обліку.
Умови та порядок припинення та відновлення постачання електричної енергії споживачуЗгідно ст. 58 Закону України «Про ринок електричної енергії»: